ارزش ها

ارزشهای محوری سازمان، عناصراعتقادى بنیادی يك تشکل می باشند كه باعث رشد و نمو افراد در قالب گروه مى شــود. این شرکت ، کلیه افراد خود اعم از زنجیره ،تامین تا مجموعه مصرف کننده نهایی را گروهی از ذینفعان، خود تلقی می کند که بمنظور بقا و رشد این زنجیره کسب رضایت کلیه دست اندرکاران حیاتی است. این سازمان با برنامه ریزی بلند مدت و نهادینه کردن ارزشها بعنوان فرهنگ در یکایک ذینفعان توانسته محیط مساعدی جهت رشد و توسعه ایجاد نماید.

از جمله سر فصل ارزش‌های سازمانی شرکت :

  • اعتماد سازی و شفافیت
  • رضایت مندی ذینفعان
  • رضایت مندی مشتری و وفاداری
  • رضایت مندی کارمندان و حس تعلق
  • رضایت مندی تامین کنندگان
  • رضایت مندی توزیع کنندگان
  • رضایت مندی سهامداران
  • برقراری فرهنگ کسب و کار موفق
  • خلاقیت ، ایده ها و شیوه های نوین، دانش، تکنولوژی
  • همگام شدن با نیاز های رو به رشد بازار
  • حفظ و پایداری محیط زیست
  • مشارکت و تعهد به جامعه